لوازم یدکی پژو در مشهد فروشگاه گندمی

لوازم یدکی مشهد پژو از فروشگاه گندمی کوشش 25

لوازم یدکی مشهد پژو از فروشگاه گندمی کوشش 25 را می خواهیم در این مطلب به معرفی کامل آن بپردازیم. فروشگاه قطعات خودرو گندمی با سالها تجربه در ارائه لوازم جانبی ماشین به شما کمک میکند تا قطعه موردنظر خودروی خود را تنها با یک تماس پیدا کنید. فروشگاه گندمی یکی از بهترین نمایندگی های ایساکو در مشهد در زمینه پخش لوازم یدکی پژو مشهد بهترین مشاوره و راهنمای خرید قطعه را ارائه می دهد تنها کافیست با شماره تلفن درج شده در سایت تماس برقرار کرده و خرید قطعات خودرو مشهد را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهید. فروشگاه لوازم یدکی پژو مشهد یکی از اصلی ترین فروشگاه ها در زمینه خرید قطعه اورجینال می باشد و برای اینکه بتوانید آدرس دقیق فروشگاه گندمی را به راحتی پیدا کنید بهتر است از مسیریاب ها استفاده کرده و در زمانی کوتاه به فروشگاه گندمی واقع در خیابان کوشش نبش خبیری 6 برسید.

0513306

کلیک بر روی شماره برای سفارش قطعه خودرویی موردنظر شما

پخش لوازم یدکی پژو مشهد با خرید از فروشگاه لوازم خودرو گندمی

در حدود سال‌های 2001 تا 2010، شرکت ایران‌خودرو با مجوز و اجازه از شرکت خودروسازی فرانسوی Peugeot (پژو)، خودرویی با نام “پژو” را تولید و با نام “پژو‌” (Peugeot Pars) به بازار عرضه کرد. این خودرو از خانواده خودروهای سواری Peugeot 206 بوده و در دسته خودروهای شهری  قرار می‌گیرد.

مشخصات خودروی پژو  عموماً عبارتند از:

  1. طراحی: خودروی پژو با طراحی کوچک و مدرن، مناسب برای استفاده در شهر و ترافیک شلوغ ساخته شده است. دارای خطوط تمیز و جذاب، کاپوت بلند و ارگونومیک مناسب است.
  2. موتور: خودرو پژو با موتور‌های بنزینی مختلفی به بازار عرضه شده است. انواع موتورها به ظرفیت‌های مختلف مانند 1.4 لیتری و 1.6 لیتری و با نیروی مختلف در دسترس قرار داشته‌اند.
  3. امکانات ایمنی: خودروی پژو تیپا به‌صورت معمول مجهز به سیستم‌های ایمنی مانند ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع نیروی ترمز (EBD) و کنترل پایداری الکترونیکی (ESP) است.
  4. فضای داخلی: داخل خودروی پژو تیپا با فضایی راحت و جایگزین‌های مناسب برای 5 نفر طراحی شده است. صندلی‌ها ارگونومیک و داشبورد ساده و کاربرپسند هستند.
  5. کارایی سوخت: از جمله ویژگی‌های مثبت خودرو پژو تیپا، کارایی سوخت مناسب و مصرف اقتصادی است که به توجه به محیط‌های شهری و کاربری روزمره مناسب است.

خودرو پژو  برای افرادی که به دنبال خودروی اقتصادی و مناسب برای شهر و ترافیک هستند، یک گزینه مناسب می‌باشد.

پژو، همچنان پس از معرفی در بازار خودروی ایران، مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفت و به یکی از خودروهای پرفروش و محبوب در کشور تبدیل شد. از آن زمان تا به امروز، ایران‌خودرو تلاش کرده‌است تا محصولات پژو  را با بهبودات مختلف به بازار عرضه کند و نیازهای مشتریان را برآورده سازد. برخی از نسخه‌ها و ارتقاء‌های مهم پژو تیپا عبارتند از:

ایران‌خودرو به‌منظور ارائه محصولات به‌روز و مطابق با استانداردهای جدید خودروسازی، به صورت دوره‌ای برنامه‌های ارتقاء و به‌روزرسانی محصولات خود را اجرا می‌کند. همچنین، تلاش دارد تا با بهبودات و اضافه‌کردن امکانات و ویژگی‌های جدید، خودروهایی را با کیفیت و ارزش افزوده بیشتر به مشتریان خود ارائه دهد.

برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد نسخه‌ها و ارتقاء‌های بعدی پژو ، می‌توانید به منابع رسمی ایران‌خودرو مراجعه کنید یا از نمایندگان فروش معتبر فروشگاه لوازم یدکی پژو مشهد استفاده کنید.

فروشگاه لوازم یدکی پژو پارس در مشهد

خودروی پژو پارس (Peugeot Pars)، یکی از خودروهای موفق و پرفروش شرکت ایران‌خودرو در دوره سال‌های 2001 تا 2019 بوده است. این خودرو نسخه ملی و متفاوتی از خودروی پژو 405 به همین نام بوده و توسط ایران‌خودرو تولید و به بازار عرضه شده است. از آن زمان تا به امروز، خودروی پژو پارس به عنوان یک گزینه محبوب در بین مشتریان ایرانی در بازار خودرو حضور دارد.

برخی از مشخصات و ویژگی‌های خودروی پژو پارس عبارتند از:

  1. طراحی: خودروی پژو پارس با طراحی کلاسیک و مدرن به‌روز و با خطوط شیب‌دار جذاب، داخلی شیک و کاربرپسند طراحی شده است.
  2. موتور: این خودرو با موتور‌های بنزینی چهارسیلندری به ظرفیت‌های مختلفی مانند 1.6 لیتری و 1.8 لیتری تولید می‌شد.
  3. امکانات ایمنی: برخی از مدل‌ها دارای سیستم‌های ایمنی مانند ترمز ضد قفل (ABS) و کنترل پایداری الکترونیکی (ESP) می‌باشند.
  4. فضای داخلی: داخل خودروی پژو پارس با فضایی راحت و جایگزین‌های مناسب برای 5 نفر طراحی شده است. همچنین داشبورد و پنل کنترلی ساده و کاربرپسند هستند.
  5. کارایی سوخت: خودروی پژو پارس با کارایی سوخت مناسب و مصرف اقتصادی، مناسب برای استفاده در شهر و سفرهای روزمره است.

0513306

کلیک بر روی شماره برای سفارش قطعه خودرویی موردنظر شما

پژو پارس (Peugeot Pars) یکی از خودروهای موفق و پرفروش تولید شده توسط ایران‌خودرو بوده است. این خودرو از مدل پژو 405 الهام گرفته و در داخل ایران تولید و به بازار عرضه شد. پژو پارس برای مصارف شهری و خانوادگی مناسب بوده و با طراحی کلاسیک و مدرن، کارایی سوخت خوب و قابلیت‌های ایمنی مناسب، محبوبیت بالایی در بین مشتریان ایرانی داشت.

قطعات خودروی پژو پارس شامل تمامی قطعات و مجموعه‌های مختلفی هستند که برای تولید، نگهداری، تعمیر و تعویض خودرو استفاده می‌شوند. این قطعات می‌توانند شامل قطعات موتور، ترمز، تعلیق، الکترونیکی، بدنه و داخلی، سیستم‌های ایمنی و غیره باشند.

تا زمانی که خودرو پژو پارس در بازار بوده است، قطعات آن به راحتی در بازار ایران قابل تهیه بوده‌اند. معمولاً برای خرید قطعات یدکی خودرو، بهتر است از نمایندگان فروش معتبر و مجاز ایران‌خودرو  قیمت قطعات ماشین ایساکو استفاده کنید یا به فروشگاه‌هایی مانند: خرید لوازم خودرو گندمی که از قطعات اصلی تأمین می‌کنند مراجعه کنید.

مهم است که همیشه از قطعات اصلی و معتبر استفاده کنید تا اطمینان حاصل شود که خودروی شما به خوبی و با کیفیت عمل کند و مشکلات ناشی از قطعات غیراصلی وجود نداشته باشد. همچنین، مرتب و به موقعیت نگهداری و تعمیرات خودرو، برای حفظ عمر و عملکرد بهینه آن بسیار مهم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *