خرید لوازم یدکی دانگ فنگ

خرید قطعات و لوازم یدکی دانگ فنگ در مشهد

افرادی که تجربه بالایی در خرید و فروش خودرو دارند، تنها به مدل، قیمت و آپشن‌های آن توجه نمی‌کنند. بلکه با دیدی آینده نگر، خرید قطعات و لوازم یدکی دانگ فنگ در مشهد، یا هر برندی دیگر در شهرهایی مختلف، را نیز در الویت قرار می‌دهند. چراکه می‌دانند باگذشت زمان، قطعات و لوازم یدکی خودرو فرسوده شده و نیازمند تعویض یا تعمیر خواهدبود. 

اما نکته دیگری که باید درنظر گرفت، مراجعه به فروشگاهی ست که اصالت کالای خود را ضمانت کرده و با فروش قطعاتی با درجه کیفی بالا، به افزایش طول عمر آن کمک کند. ما در فروشگاه گندمی که در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی ماشین دانگ فانگ، محصولات ایران خودرو، تولیدات برند رنو و… در مشهد فعالیت دارد، در کنار حفظ اصالت کالا، کمیاب‌ترین قطعات خودرو را عرضه می‌کنیم.

تاجایی که توانسته‌ایم نمایندگی قطعات یدکی ماشین را از برندهایی معتبر مانند ایساکو، عزام، هانتر و… دریافت کنیم. به منظور سهولت در دسترسی مشتریان به برندها و قطعات کمیاب دانگ فانگ در مشهد، امکان خرید و فروش اینترنتی را در کنار فروش حضوری فراهم کردیم تا در کم‌ترین زمان ممکن بتوانند قطعات اورجینال دانگ فانگ را دریافت کنند.

آشنایی با شرکت خودروسازی دانگ فانگ

Dong feng یکی از شرکت‌های خودروسازی چینی است که تحت نظر دولت این کشور، محصولاتش را به فروش می‌رساند. دانگ فنگ نزدیک به 50 سال پیش در شهر ووهان راه اندازی شد و با هدف تولید خودروهای تجاری، فعالیت خود را ادامه داد. تاجاییکه امروزه خودروهای شاسی بلند، مینی ون، خودروهای سنگین و… را در کنار سدان تولید می‌کند. بین سال‌های 2000 تا 2010 میلادی، دانگ فنگ، با کارخانه‌های خودروسازی کره همکاری کرده و ماشین‌هایی نظیر کیا اپتیما، کیا سراتو و نیسان تیانا را روانه بازار کرد.

اچ سی کراس؛ اولین خودرو شهری دانگ فنگ

H 30 cross را به عنوان اولین خودرو شهری کارخانه دانگ فنگ می شناسند. این مدل که در 1395 به بازار ایران معرفی شد، ورودی پرحاشیه به همراه تبلیغات زیاد را به همراه داشت. از جمله مهم ترین ویژگی های آن می توان به این موارد اشاره کرد: 

  • موتور TU5 با قدرت 105 اسب‌بخار 
  • جعبه دنده قدیمی ۴ سرعته ایسن ژاپن
  • ترمز 4 چرخ دیسکی
  • مجهز به سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
  • 4 عدد کیسه هوا در جلو و اطراف آن
  • صفحه نمایشگر مرکزی ۶.۵ اینچی
  • سانروف برقی
  • باربند روی سقف و فلاپ‌های اطراف خودرو
  • سایز چرخ‌ها 205/50R16، طراحی فضای مناسبی برای سرنشینان به خصوص سرنشینان عقب
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
  • و… .

فروش قطعات و لوازم یدکی دانگ فنگ در مشهد

بدون شک می‌دانید که با گذشت زمان، بسیاری از قطعات خودرو فرسوده شده و نیازمند تعویض‌هستند. بی‌توجهی نسبت به تعویض هرکدام از آن‌ها می‌تواند هزینه‌های بیشتری به شما تحمیل کند. از طرفی ممکن است در اثر ضربه یا تصادف هم برخی از قطعات و لوازم یدکی دانگ فنگ، آسیب دیده و بایستی برای داشتن عملکردی صحیح، تعمیر یا تعویض شوند. در ادامه به لیستی از فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو دانگ فنگ در فروشگاه گندمی می‌پردازیم:

 

قطعات و لوازم یدکی کاتالیزور و اگزوز دانگ فنگ

 واشر گلویی اگزوز، واشر نسوز اگزوز، کاتالیزور بالا، کاتالیزور پایین و واشر بغل اگزوز

لوازم یدکی بدنه و تزئینات دانگ فانگ

درب‌ها، سپرها، شلگیرها، گل پخش کن‌ها، فلاپ، زه، دیاق، آنتن، آینه‌ها، رینگ چرخ، درب‌ها، رام، درب موتور و …

لوازم یدکی چراغ و پروژکتور دانگ فانگ

چراغ‌های جلو، چراغ‌های خطر، مه شکن‌ها، چراغ‌های داخل کابین، هدلایت، شبرنگ و …

قطعات و لوازم یدکی سیستم جلوبندی و تعلیق دانگ فانگ

سیبک فرمان‌ها،  دسته موتورها، میل موجگیرها، کمک فنرها، بوش ها، قرقری فرمان، طبق و …

قطعات موتوری دانگ فنگ

واشر کامل، سرسیلندر، سوپاپ دود و هوا، واشر سر سیلندر، سفت کن زنجیر تایم، تسمه تایم، فولی واتر پمپ، پمپ روغن، شمع موتور و …

قطعات سیستم ترمز دانگ فانگ

پمپ ترمز، کاسه چرخ، دیسک چرخ، استپ ترمز، سیم ای بی اس چرخ، بوستر ترمز، شلنگ ترمز و …

قطعات برقی دانگ فنگ

کمپرسور کولر، کروز کنترل، فشنگی دمای آب، سنسور کیلومتر، کویل، سنسور اکسیژن، مقاومت فن موتور، وایر شمع و …

قطعات داخل کابین دانگ فنگ

پوسته داشبورد، ایربگ، آفتابگیرها، طاقچه عقب، دسته راهنما، غربیلک، دسته برف پاک کن، پدال‌ها و …

قطعات گیربکس و اجزا دانگ فنگ

فشنگی دنده عقب، لوله کلاچ، پمپ کلاچ بالا و پایین، کیت گردگیر پلوس، سیم تعویض دنده و … 

قطعات سیستم تهویه دانگ فانگ

رادیاتور آب، رادیاتور کولر، رادیاتور بخاری، هواکش، پروانه فن، سینی فن رادیاتور، کندانسور کولر، کمپرسور کولر و …

قطعات مصرفی دانگ فانگ

فیلتر بنزین، فیلتر روغن، لنت ترمز عقب و جلو، لنت ترمز دستی، فیلتر گیربکس، فیلتر هوا و…

قیمت قطعات و لوازم یدکی دانگ فانگ در مشهد

همانطور که گفته شد، دانگ فانگ یکی از خودروهای چینی و مونتاژ ایران است؛ بنابراین دسترسی به قطعات و لوازم یدکی تولیدات این برند نباید سخت باشد. تنها نکته‌ای که باید در نظر داشت، تهیه کردن قطعات اورجینال دانگ فانگ است. درصورتی که تمایل دارید برآوردی از قیمت قطعات اورجینال دانگ فنگ داشته باشید، باید بدانید که هزینه پرداختی شما تا حد زیادی متاثر از نوسان قیمت ارز در بازار خواهد بود. 

به بیانی دیگر ثبت قیمتی ثابت برای این قبیل از کالاها غیرممکن است. علاوه براین با توجه گرانتر بودن قطعات اصلی دانگ فانگ نسبت به مواردی با کیفیت پایین‌تر، پیشنهاد می‌شود برای افزایش طول عمر خودرو، قطعات اورجینال را تهیه کنید.

کلام پایانی

با توجه به اهمیت خرید قطعات و لوزام یدکی دانگ فنگ در مشهد، در این مقاله به معرفی فروشگاه گندمی، به عنوان فروشنده کمیاب‌ترین قطعات خودرو پرداختیم. در کنار پیشنهاد دادن این فروشگاه، از قیمت، لیستی از قطعات و لوازم یدکی و تاریخچه تولید دانگ فنگ نیز صحبت کردیم. تا بیشتر این خودرو چینی را بشناسید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *